Trött i värmen

Idag har Tim inte gjort mycket i värmen, mest legat på balkongen samt ute medans jag satt medanför vår trapp vid förrådet och pluggade i solen. Tyvärr verkar min hjärnkapacitet försvunnit för mina tentor gick inget bra, trots att jag pluggat massor och var nöjd över min senaste muntliga tenta så kuggade jag båda tentorna vilket innebär omtenta nu på måndag samt nästa vecka. Alltså två veckors nytt plugg med nya medicinska områden/artiklar att läsa in. Tyvärr gör ju detta att jag inte orkar hålla igång Tim så mycket som jag vill då min ork börjar ta slut men jag får göra så gott de går, speciellt eftersom Tim är anmäld till en kurs i tävlingslydnad som börjar nu i veckan...kanske inte så jätte bra tajming men jag hoppas att vi ska hinna träna en del iallafall.

Mattes dricka var god....
image840



Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Nä...vad synd om matte som får tenta om. Men men... snart är det ju sommaruppehåll med allt vad tentor heter och då blir det ju mera tid för dig.
Vad söt du är på bilden med drickan och sugröret.
Gos från Molly & Moa med matte

2008-06-04 @ 00:10:52
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och

Men vilken osis!! bättre lycka nästa gång...det fixar du lätt som en plätt! Lovar dig.....

Må gottis och ge Timsen en stor blöt puss!

2008-06-04 @ 19:13:55
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Elisabeth

Cool hund och cool bild:)

2008-06-04 @ 23:46:30
URL: http://www.bjorkmannarna.se
Postat av: Sigge

Trist med tentorna.
Men vem orkar nånting i värmen?
Jag bara slöar eller badar fast till och med simma känns jobbigt nu.
Matte bara vandrar runt och klagar att hon inte orkar nånting

2008-06-05 @ 12:15:33
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoken me matte

å snutten använder sugrör tom...
näe va tråkigt1 så blir det ibland stumpan, på´t igen, vi håller tassar o tummar o timse väntar gärna på sin matte så strunta i det dåliga samvetet du!
massa kramar o torsdags gos från två taxbröder o deras matte

2008-06-05 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0