Apporteringsfilmer

Var ute och provade att låta Tim apportera lite medans husse filmade, det gick skapligt med tanke på att det rörde sig både männsikor och andra hundar en bit bort. Han är ju fortfarande lite långsam och osäker men jag är nöjd med tanke på att han för 2 månader sedan inte alls hade så stort intresse för apporten och var väldigt låg och flamsig så det går frammåt. Har försökt att tänka på att ibland göra något efter att jag slänger ut apporten innan Tim får hämta den så att han inte börjar tjuvstarta och jag tycker att det fungerar riktigt bra för det mesta, även om han ibland kan vara lite lättstörd. Lite filmer från träningen nedan.

Stanna kvar innan apportering



Apportering med apporten mellan mig och Tim



Husse testar en ny kameravinkel, det gick väl sådär......



Natti natt, nu ska jag ta två panodil och hoppa i säng så jag orkar upp till sökkursen imorgon, förhoppningsvis utan feber men med dubbla hundar med mig (vi har ju fortfarande Zingo här).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0