Vart tar tiden vägen...

Jag kan inte riktigt förstå att Tim redan hunnit bli 3 år, känns som om det inte alls var så länge sedan han var en liten vit ulltuss. Jag är tacksam för varje dag vi har tillsammans och jag hoppas att vi har många härliga år framför oss , min älskade trollunge!
Ett litet bildspel från Tims tre år:

Åtta veckors urgullig ulltuss
image485

Vid åtta veckor ålder var han lagom stor att kunna vara i min famn
image486

Tim 4 månader gammal med jätteöron!
image487

Tim på kurs 7 månader gammal
image488

Tim 14 månader på utställning i Norrköping
image489

Tim 2 år, nu börjar det bli trångt i mattes knä...
image490

Lydnadsträning, Tim 2 år
image491

Tim testar rallylydnad knappt 2,5 år gammal
image493

Tim knappt 3 år gammal, börjar bli stora killen
image492

Kommentarer
Postat av: molle

Såååån vill jag ha,, skrek matte.. men jag då!!!
Men så söt.. måste hålla med matte där. guuuu vad söt.. tur att du växte i öronen...

2008-03-22 @ 21:00:00
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och

GRATTIS SÖTNOS PÅ 3ÅRS DAGEN!!!
Ja må han leva Ja må han leva....... HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!

2008-03-23 @ 00:34:17
Postat av: malte o snokas

å gu så go han var som valp o på bilden där hann inte riktigt vuxit i kroppen ännu! o nu blir du ju bara sötare o sötare o duktigare för varje dag som går!!

2008-03-23 @ 11:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0