Lugnet har börjat lägga sig nu...

Äntligen har det börjat bli som vanligt här hemma, Ina är på väg ut löp och Tim är nästan sig själv igen. Han har börjat äta igen och igår tog jag en längre promenad med dom där dom fick vara lösa och busa en del. Visst vill Tim fortfarande lukta Ina i baken men han accepterar att hon säger ifrån och det blir inget mer av det (annars hade dom ju självklart inte fått vara lösa ihop). Var mysigt att vara ute i det vackra höstvädret och låta hundarna rasa av sig lite energi.

En hel hög med bilder från gårdagen blir det som vanligt, deras lek/sammandrabbningar ser tuffare ut än det var...

Iväg i en virvlande hög....


Ska vi leka?


Let´s tango!


Håll ordning på benen drummel....


Tim, Håll dig i skinnet sa jag!


Oooops... förlåt då....


Jag tycker om dig ändå, trots att du är en surtant...


Idag har det varit en lugn dag för hundarna, Tim har fått sig en dusch då vi ju ska till veterinären imorgon för en koll och jag tycker inte han ska behöva stå ut med Tims stank efter alla hormoner...urk! Lite hjälper väl en tvätt iallafall även om Tim inte riktigt uppskattade det.

Ynklig kille med schampo i hela pälsen....


Hoppas på att kunna komma igång och träna med hundarna snart igen, har liksom blivit ett rätt tejält uppehåll från det nu i och med löp och så. Bara jag piggnar på mig lite till så hoppas jag att träningslusten och energin tar fart igen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, vad skönt att allt börjar återgå till det normala. Underbara bilder som alltid! kram:-)

2009-09-16 @ 21:45:53
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Kasper med matte

Va kul ni har haft, Timsen och Ina! Och vilka härliga bilder.

Precis så där tycker jag att en prommis ska se ut! :)

För koppel - nä, pest och pina! Men det där med schampo - det är ändå ALLRA VÄRST!!!

2009-09-16 @ 22:36:25
URL: http://www.belof.se
Postat av: Torsten

Ååå, vad ni såg ut att ha det skoj!!! Jättefina bilder, man blev glad i hela kroppen!

Ha en bra dag!

2009-09-17 @ 07:29:17
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Postat av: Gunbritt, Dahro och Giah+8

Håller med!!! Blir glad av bilderna!!! Dom ser ut att ha skoj ihop :)

Här är det full fart redan (korta stunder) dom är sååååå söta och har börjat busa lite nu :)

Lille svart skulle dra av mig strumpan idag och tog ett smakprov på benet, tur tänderna inte är så vassa än ;)

Kram Gunbritt. Med hela flocken!!!

2009-09-17 @ 19:27:59
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: malte o snokas

vi tycker ni kan ställa upp i lets dance ni har verkligen talang!

slafsing

2009-09-19 @ 10:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0