Inte mycket att berätta...

Just nu går det lite segt med bloggandet, kanske för att det inte direkt händer så mycket här hemma, dagarna rullar mest på i vardagslunk... jag har känt mig lite halvkass och trött i helgen så hundarna har haft det lugnt och säkerligen enligt dom ganska tråkigt. Ina fick en långpromenad med husse i snön igår så hon fick göra av med lite energi och sen hade vi Linnea S på besök som var här och bakade lussekatter, mums!

I lördags var vi iväg och simmade Tim igen, han fick simma 2 pass á 10 minuter, varav ca 5 min med jetstream på varje pass. Han kändes pigg och fräsh samt simmade på med bra bakbensaktivitet. Annaras har det inte hänt så mycket mer, lite inomhusträning blir det ju, mest i form av trixträning/freeestylerörelser för båda hundarna. Dom blir trötta av att tänka och det kräver ganska liten insats från mig vilket är skönt ibland.

Nu väntar jobbet för min del, är 6 dagars vecka som gäller så det är bara att köra igång.

Timse, årets badpojke?




Uttråkad Ina....


...kan konsten att roa sig på egen hand.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Klart att Timpamannen är årets badpojke. Hoppas han får fortsätta vara frisk och stark och fin i kroppen som han är nu! Zingopojken hälsar med ett voff.

2010-12-06 @ 18:13:57
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Nej tyvärr så händer det ju inte alltid nått :(



Men du har fått jätte fina bilder på dina godingar :)

2010-12-06 @ 20:45:28
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Linnea och Zumi

Han är så söt när han simmar, Timsen! Vi kanske kan ses i nästa vecka och träna lite freestyle?

2010-12-06 @ 21:05:51
URL: http://dory.nu
Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Halloj,

härligt att Tim är i sådan fin form:) Självklart är han årets badpojke! Tycker nog det händer en del hos er... det är ju inte alltid de stora sakerna som gör det...;) Kram från oss

2010-12-06 @ 21:47:17
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Kasper

Lugnt hos mej också, jag får ju inte ens åka iväg nånstans och bada! Men det ska jag vara glad för, säger matte. Så då är jag väl det då... ;)



Jag får ju bada i snö i alla fall.

2010-12-07 @ 18:43:01
URL: http://www.belof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0