En riktigt skön höstpromenad!

Idag hade jag inte planerat något speciellt med hundarna eftersom jag var rätt trött efter veckans jobb men Jeanette ringde och hade tappat sin nyckel i spårskogen så jag var beredd att kasta mig iväg för att hjälpa till med letandet men hann inte iväg innan det lösta sig och nyckeln återfanns, skönt! Vi beslöt dock att ta en fika och sen en härlig gemensam promenad med vovvarna. Vädret var skönt, solen lös starkt imellanåt och vi turades om att ha hundarna lösa så dom fick busa av sig... Är skönt att mina kan busa med varandra när det är andra hundar med utan att försöka dra dit, känns gott att dom kan få var "fria under ansvar" och bara vara imellenåt utan en massa krav på annat. Var fyra ganska nöjda hundar som låg och vilade medan vi tog en fika efteråt innan vi skiljdes åt, gött :)

Helt enkelt en härlig höstpromenad i gott sällskap!

Jeanettes hundar väntar på att få busa loss....


Glada brudar på språng!




Sötnosar!


Mina huliganer i busartagen!
















Önskar alla en fortsatt skön helg, vi njuter av en lugn kväll.





Kommentarer
Postat av: Jeanette, Sly & Enya

TACK för en jättetrevlig fika/or samt en härlig relaxad promenad:) Underbara bilder på Timse & Ina då de busar och mår gott! kram

2010-10-02 @ 21:47:46
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Pia

Halloj Anna Jag följer eran blogg med stort intresse Jag är så glad över att Ina är hos er Jag ser att du kämpar med henne, och har upptäckt att hon är en underbar varelse.......

Vi ska väl träffas innan ni åker i November tänkte jag. Vilken vecka gällde det ?

Hör gärna av dig.......Pia Castella

2010-10-03 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0