Fredagsmys :)

Idag var min enda jobblediga dag för veckan då jag jobbar helgen också så vad passar bättre än att satsa på lite fredagsmys med vovvarna? Vi tog en långrunda utåt Tinnerö eklandskap och förutom en skön promenad med massa bus och bitvis strålande väder hade vi även tre hundmöten, samtliga gick kalas. Två där mina var lösa men jag kallade in och  kopplade upp innan vi paserade och dom skötte sig kanon, känns skönt mred tanke på vårt möte med den lösspringande vovven nu senast.

På em blev det även varsit kort träningspass för vovvarna, gäller att passa på när solen är framme... annars har det mest blivit inomhusträning i veckan eftersom det är mörkt när jag kommer från jobbet och det finns inte så bra upplysta platser här hemma där det passar att träna hund. Det är väl nackdelen med vinterhalvåret, mörkt, kallt och inte allid inspirerande för utomhusaktiviteter kvällstid.

Får passa på att önska alla en härlig helg! Nedan följer ett gäng bilder från dagens sköna occh energigivande promenad, kan säga att hundarna njöt av de få snöflingor som fallit.... ibland är dom lättroade våra fyrbentingar ;)




















Kommentarer
Postat av: Kasper

Åh vilka sköna bilder! Va´ skoj ni har!!!!! Lyckliga er som är två stycken! :)

2010-10-24 @ 01:05:38
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm
Postat av: Kasper

Tror väl att jag kommenterade här alldeles alldeles nyss, är faktiskt SÄKER på det... ;)

Men det syns inte.

I alla fall har ni det jättemysigt. Härligt att se alla bilderna.

2010-10-24 @ 01:08:35
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm
Postat av: Matilda

Härligt med fredagsmys och det ser ut att ha varit en skön tur :)

2010-10-24 @ 11:33:47
URL: http://vagavidgavyerna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0